Cheerleading juluppvisning.

Hej. Där får ni se min cheerleading juluppvisning. Jag är i början med en skylt i handen i mitten och sedan är jag i den gruppen som är längst åt höger. Snart är det ju jul! Tre dagar bara! December har gått helt jätte snabbt tycker jag. Idag har jag hängt med Minea, Sofia och Klara. Jag köpte lite julklappar som jag inte ännu hade hunnit köpa. Nu ska ja se något avsnitt av Gilmore girls och sedan ska jag sova. Hejdå ♥.
Cheerleadning ♥ | |
#1 - - Tilda:

sv: Oj vad duktig du är !
Okej, jag med! Har du gått på cheerleading länge? :)

Svar: Tack! (: Jag har gått ungefär ett år så inte så länge (;.
Wilma

#2 - - Ida:

Ååh vad bra ni är! (;

Svar: Tack! (:
Wilma

#3 - - Amanda :

Gud va coolt! Hur länge har du gott på cheerleading? =)

Svar: Hihi tack! Jag har gått ungefär ett år (;.
Wilma

#4 - - Tilda:

sv: Okej. Nej jag går inte på cheerleading men min bästakompis gör ! Det verkar sjukt roligt! :)

Svar: Okej och det är jätte roligt! (;
Wilma

#5 - - Josephine:

Hej! Hur länge har du tränat cheerleading ? Jag har också gått på det men slutade innan sommaren! Kram :)

Svar: Jag har tränat ungefär ett år (;
Wilma

#6 - - L I Z A ✝:

Hejhej nu har jag börjat blogga på en ny blogg, skulle va kul om du tittade :)

Svar: Okej jag kan gärna titta på din blogg (;
Wilma

#7 - - Josephine:

Okej, jag han inte riktigt med det så det var därför jag sluta, men saknar det faktiskt riktigt mycket. När har ni tävling?
Vilket lag och förening går du på? Kram :)

Svar: Okej, cheerleading måste vara svårt att sluta kan jag tänka mig. Vi har tävling i maj. Mitt lag heter star catchers och föreningen kan jag tyvärr inte säga eftersom jag inte vill att någon som jag inte känner ska veta vilken stad jag bor i och det kan man lätt få reda på om man vet föreningen.
Wilma

Upp