Idag är det Finlands självständighetsdag.

Hej på er! Den svarta hunden är då min och den gråa träffade vi på vägen till min farmor. Mera bilder i nästa inlägg. Jag kom just hem från Ida. Där var också Sara. Vi var på datorn och gjorde någon oseriös film i iMovie. Sedan fotade vi lite och ja... det var väl allt. Imorgon ska jag igen till Ida. Nu ska jag se på självständighetsbalen för att det är ju finlands självständighetsdag! Ha en bra kväll ♥.
Babbel | |
#1 - - sara:

jag var också där hehehehe :D och jag är ju en person med ett namn så varför skrev du inte att jag också var hos ida .förlot det var en dum fråga :) min kommentar är till och med såpas dum att om du ej vill behöver den inte ens publiseras.


med väldigt lustiga hälningar från sara

Svar: Haha förlåt jag hade skrivit ditt namn men sedan loggades jag ut på något sett från blogg.se och alting hade inte sparats. Jag ska laga ditt namn nu (;
Wilma

Upp