Impossible.

Hej! Tre bilder på söta Minea! Jag var igår och fotade med henne, Klara och Isabella. Vi var på coffeegouse och sedan for vi till cubus och h&m. Idag ska jag på träningar klockan fem tror jag. Idag ska jag öva på historia prov. Nu ska jag äta morgonmål. Hejdå ♥.
Foto | |
#1 - - - behuy -:

Godmorgon :) hoppas du får en bra andra advent!

Svar: Godmorgon på dig med! Jag har haft en bra andra advent ((:
Wilma

#2 - - E V E L I N A †:

Fin blogg!

Svar: Tack! (:
Wilma

#3 - - Julia:

jättefina bilder! :)

Svar: Tack! Vad jag blir glad ((:
Wilma

#4 - - Iisa:

snygg blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! (:
Wilma

#5 - - mergimtare ♛:

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Aw tack! Och jag gör gärna ett bloglovinbyte (:
Wilma

#6 - - Sarah Persson:

Vilka fina bilder du tagit!

Svar: Tack tack ((:
Wilma

#7 - - ❤ w i l m a ❤:

sv: tusen tack!
vill du göra ett bloglovin byte? :)

Svar: Varsågod och ja, det gör jag gärna ((:
Wilma

#8 - - terese:

Så fin du är! Bloglovin byte? :)

Svar: Tack så mycket! (: Och jag gör gärna bloglovin byte (;
Wilma

Upp