Jag med glasögon.

Hej! Det var någon i förra inlägget som frågade om jag hade en bild där jag bärde glasögonen och visst hittade jag en sådan. Haha så skulle jag alltså se ut med glasögon. Nu tänkte jag berätta lite om bloglovinbyte. Ganska många har frågat om jag vill göra ett bloglovinbyte och grejen är att jag gärna gör det med vissa d.v.s. sådana bloggar som ja verkligen tycker om och kan börja läsa och därför hoppas jag att ni också frågar för att ni tycker om min blogg. Så fråga inte bara för att få flera följare till er egen blogg! 
Bloggen | |
#1 - - Liborius:

åh coola glasögon!!

Svar: Hihi ja, riktigt Harry Potter glasögon (;
Wilma

#2 - - thephotographs.webblogg.se:

verkligen jättefin blogg! snygg header! Har du lust att kika in på min blogg? skulle göra mig sjukt glad! :D kram

Svar: Tack så mycket! Jag kan nog gärna kika på din blogg ((;
Wilma

Upp