Önskelista.

(bilden är från we♥it)
  • One Piece länk
  • Fjärrutlösare
  • 50 euro
  • Liten högtalare till min iPod
Det önskar jag mig till julklapp. Jag tror inte att jag får allting men någonting i alla fall.
| |
#1 - - ida:

Svar : jo du får filmen på minnesticka (;

Svar: Jee ((:
Wilma

#2 - - ❤ w i l m a ❤:

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! (:
Wilma

#3 - - Louise - Elsalouise.blogg.se:

Hejhej!
Checka gärna in min blogg där jag har en julkalender som innehåller tävlingar, tips, recept mm!

Ps. Säg bara till om du vill göra ett bloglovin-byte med mig, gör gärna det :)

Svar: Hej! Jag kollar gärna din julkalender och jag gör också gärna ett bloglovinbyte (;
Wilma

#4 - - Louise - Elsalouise.blogg.se:

Kul! Jag följer dig nu som nr 8, din tur!

Och förresten, kolla in dagens lucka i min julkalender, du har chansen att vinna ett jättesnyggt halsband! :)

Svar: Nu följer jag dig också som nummer 232 tror jag (;. Och ja, jag ska kolla (: .
Wilma

#5 - - sara:

va fin blogg! jättesöt header! :D ha det bra! :)

Svar: Aw Tack så mycket! (:
Wilma

Upp