Snow dog. ♥

Hej! Idag har jag varit i skolan från klockan åtta till tre. Efter skolan gick jag till stan med Sara och jag köpte en croissant. Träningarna började klockan fyra så jag traskade sedan dit. Nu är jag hemma och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Troligtvis ska jag tänja. Ha en bra kväll alla ni ♥.
Foto | |
#1 - - WhoIsThis:

så fin

Svar: Aw tack ((:
Wilma

#2 - - ella:

följer dig nu :)

Svar: Okej (:
Wilma

#3 - - Frida:

Fina foton! :)

Svar: Tack så mycket! (:
Wilma

#4 - - Tilda:

Hej. Jättefin blogg. Är allt bra? :)

Svar: Tack ocg allting är bra med mig (;
Wilma

#5 - - ❤ w i l m a ❤:

Åh vad söta bilder :)

Svar: Tack så mycket! (:
Wilma

#6 - - tilda:

sv: härligt ! Vad ska du göra idag då ?

Svar: Jag ska nog inte göra så mycket mera (; Vad ska du göra då? (:
Wilma

#7 - - Tilda:

sv: Okej, jag har shoppat lite idag med min bästavän och ikväll så ska jag träffa några vänner ! :) Hur gammmal är du ?

Svar: Låter kul! Jag är 13 år gammal (;.
Wilma

#8 - - Madeleine Jonsson:

Härligt med fredag idag och bara tre dagar till julafton :D är du klar med allt inför julen?

Svar: Ja, jag kan inte vänta till julafton! Nej, jag är inte rikitgt klar med allt inför julen. Jag måste ännu pyntta granen med min syster och städa mitt rum (;.
Wilma

Upp