Sötaste hunden. ♥

Två bilder på min älsklingshund ♥. Det kommer ännu bilder imorgon på henne. Det var ju meningen att jag skulle sätta upp en video på julfesten i cheerleadingen idag eller imorgon men nu blir det till ett senare skede. Jag har imorgon engelskaprov och idag träningar så det blir igen ett kort inlägg såsom det alltid blir på måndagar. Det har i alla fall varit en ganska vanlig måndag och inget speciellt har hänt. Haha nu måste jag sluta. Hejdå sötisar ♥.
 
P.S. Tack för alla fina kommentarer på siståne ♥.
Foto | |
#1 - - thephotographs.webblogg.se:

Sv: tack så mycket! Javisst, skriv vilket nr du blev så gör jag detsamma :)

Svar: Varsågod och okej (:
Wilma

#2 - - Denice:

Hej! Vilken fin header!

Svar: Tack så mycket! ((:
Wilma

#3 - - ♫♪ sandra T:

fin vovve :)

Svar: Hihi tack <3 ((:
Wilma

#4 - - thephotographs.webblogg.se:

Sv: okej kul, blev nr 12 :D kram

#5 - - Liinn ♥:

Åh vilken söt vovve :') <3
Och du är så himla fin ju! :D

Svar: Aw tack så jätte mycket! <3 ((:
Wilma

#6 - - Madeleine Jonsson:

haha så söt

Svar: Hihi tack (:
Wilma

#7 - - Mone:

så söta bilder! :)

Svar: Tack tack (:
Wilma

Upp