Stora snöflingor. ♥

Såhär mycket snöade det för en stund sedan. Jag gick ut med hunden och fotade lite. Dom fotona får ni kankse se på måndagen eller tisdagen. Jag har idag juluppvisning i cheerleadingen. Min pappa ska kanske filma vår uppvisning och då sätter jag den säkert hit på bloggen. Hoppas det går bra. Nu ska jag laga mig klar hejdå ♥.
Foto | |
#1 - - Liborius:

fuuusk!! vi har regn:(

Svar: Aah synd )):
Wilma

#2 - - Frida:

sv; Följer dig nu! :)

Svar: Nu följer jag dig med (:
Wilma

#3 - - ❤ w i l m a ❤:

Fina bilder :)

Svar: Tack tack ((:
Wilma

#4 - - Sarah Persson:

Åh vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! ((:
Wilma

#5 - - MADDISENJ:

gud så mysigt, här slaskar det bara, vore härligare med lite snö och minusgrader!

Svar: Hihi jaa, här slaskade det också för ett tag sedan men nu är det snö och minusgrader + kallt! (;
Wilma

#6 - - ella:

åh så fina! lust att göra ett bloglovin' byte? :)

Svar: Tack och ja, det kan jag (:
Wilma

Upp